Pri načrtovanju promocije podjetja se lahko poslužujemo oglaševanja v različnih oblikah. Ena izmed teh možnosti so reklamne majice, na katere napišemo promocijo izdelka, storitve ali dogodka. Pri načrtovanju kakšne reklamne majice bomo izbrali, se osredotočimo na ciljno občinstvo. Pri tem lahko izbiramo med različnimi paletami barv, modnih krojev, različnih vrst blaga oziroma materialov. Za pomoč pri oblikovanju reklamnih majic lahko stopimo v kontakt z oblikovalci. Pomagali vam bodo pri oblikovanju logotipa, napisa ali slikovnega dodatka. Pri tem ne smemo pozabiti, da morajo biti reklamne majice iz kvalitetnega materiala, ne glede na to ali gre za zimsko ali letno oblačilo. Ljudje so tudi radi lepo oblečeni v skladu z zadnjimi modnimi smernicami. Tako pri izdelavi reklamnih majic posegamo tudi po smernicah, ki jih narekujejo zadnji modni dogodki. V kolikor pa ciljamo na ciljno občinstvo, kot so planinci, košarkaši, glasbeniki potem pa oblikovanje prilagodimo v smeri ciljne skupine. Ko se odločamo glede vloženega proračuna za izdelavo reklamnih majic, potem upoštevajmo kvaliteto blaga in potiska.
K ustarjanju prepoznavnosti pomagajo tudi reklamne majice, pripomorejo k širitvi imena podjetja ali dogodka. Tudi razne promocijske kampanije se poslužujejo oglaševanja preko reklamnih majic in tako pritegnejo pozorost ciljne skupine. Na novinarskem področju se reklamne majice uporabijo za promocijo določenega dogodka ali prireditve. Nagovarjajo ljudi tudi v smeri pravičnejšega sveta, zaščite živali, varstva okolja, nenasilja in drugih človekovih pravic. Podjetja in druge organizacije se pogosto poslužujejo ob sklenitvi posla, da za darilo poklonijo reklamno majico na kateri je slogan ali logotip podjetja. Tako pripomorejo k prepoznavnosti podjetja ali organizacije.
Kot del marketinške kampanije ali kot prodajni izdelek so lahko reklamne majice odličen pripomoček k prepoznavnosti podjetja. Običajno se poslužujejo izdelave reklamnih majic iz bombažnega materiala. Lahko pa se reklamne majice uporabijo tudi v namen nekega dokodka, npr. maturanski izlet, kjer ima določena ciljna skupina reklamno majico z določenim pomenskim sporočilom. Tako se poveča pripadnost, ko se oseba čuti kot del celote.