V našemu podjetju smo imeli dolga leta eno tehnološko pomanjkljivost, kar se tiče naše medsebojne komunikacije. Tako pa smo imeli zelo velikokrat skupne sestanke v živo, kar pa je vzelo kar nekaj časa, ter je bilo zelo potratno. Zato pa smo se odločili, da bo potrebno glede tega nekaj narediti, ter nekako nadgraditi ta sistem, oziroma uveljaviti kakšen nov sistem, saj ga sedaj praktično nismo sploh imeli.
Zato pa smo se malo pogovarjali o temu, kaj bi lahko uvedli, nakar pa je eden sodelavec predlagal, da se uvede virtualna centrala. Ta pa bi v naše podjetje prinesla ogromno prednosti. Sprva bi to pomenilo, da bi lahko imeli sedaj sestanke in razno komunikacijo kar preko telefonije, torej bi imeli virtualne sestanke, kar pa bi bilo veliko bolj praktično, kot pa je to bilo sedaj.
To pa bi bilo mogoče zaradi tega ker bi virtualna centrala naše klice povezovala preko interneta, tako da bi bila ta dostopna vsem delavcem, ki so povezani na internet. To pa bi nam dajalo zelo enostaven dostop, oziroma kontakt med seboj, kar pa bi povečalo produktivnost, ker bi se lahko v sekundi nekaj dogovorili, pa tudi če se nahajamo na čisto drugih koncih.
Zato pa smo to sedaj vzelo resno in smo zato začeli delati na temu, da se je vzpostavila virtualna centrala. Po nekaj dnevih nastavljanja in rihtanja le te, pa nam je nato le uspelo. Sedaj pa smo se lahko z vsemi zaposlenimi res dobro dogovarjali o raznih planih podjetja, ter smo na vsake toliko časa tudi imeli skupne sestanke preko virtualnega pogovora, kar pa je bilo res super. To pa je pomenilo, da smo te sestanke lahko opravili tudi v času, ko niso bili vsi zaposleni v podjetju, ter so lahko sodelovali tudi od doma, zaradi česar pa je bilo te sestanke veliko lažje organizirati.